5 sep. 2012

Wednesday

Idag var det storsamling i matsalen. Hela arbetslag 4-6, samt våra 7:or. Roliga saker på gång...dags att välja för första periodens "Elevens val". Eftersom varje onsdagsförmiddag kommer att ägnas åt just elevens val är det viktigt att känna efter, fundera och välja det som man känner lite extra för.

Presentation av olika teman:
Mattias -Naturrutan (Fiske & Svamp)
Madeleine -Skulptur (främst lera)
Lina -Fotografering
Helena -Dans & rörelse
AnnaLotta -Tidningsskapande
Anna (bakom kameran) -Hälsa & Motion (Konditionsinriktning)

/Anna

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag kollar lite här, skriver några kommentarer, men verkar vara den enda som gör det!!!
    Idag var det kul, och spännande med "Elevens val".
    Men det känns ändå som att jag har valt rätt, jag har inte ändrat mig:)
    Kolla gärna på min blogg! Som heter: www.petslover.bloggplatsen.se

    /Elsa Se i 4:an!

    SvaraRadera